Novi Sad
22.11.2013.
20:20 > 14:28
Oko 200 novosadskih muzičara i građana organizovalo je večeras protestni "Čas muzike" na Trgu slobode.
  • Mirko

    26.11.2013 07:02
    Plenidba
    Ja zahtevam da policija po telepu ljudima pleni kerove. Ali ja stvarno ne mogu nocima da spavam od ludijeg pasaha.

    Svidja mi se onaj zakon iz Amerike i EU, kada aperišu kerama glasne žice, pa se čuju onako smešno haf, haf...
  • 25.11.2013 09:44
    jes vala
    @Alexa

    svaka ti je na mestu, ka' u Njegosa :-)))

    Nisam muzicar, (cak nemam ni sluha) ali potpuno podrzavam stav da nisu ti mucenici krivi sto za par desetin evrica gaze otpadaju svako vece po ns kavanama.
    Isto tako, kao neko ko ima 35 god, radi odgovoran posao i ima malo dete a ujedno voli izlaske i kavane, potpuno podrzavam da se spusti granica izlazaka i da se pocinje sa svirkama ranije.
    U bariku (klub u njegosevoj. nisam vlasnik , niti radnik, samo volim tamo da izlazim :-)) su odlicno uradili. Svirka petkom, moras da rezervises sto a ako ne stignes do pola deset, pusha. Da vidis kako je sve puno pre deset.

    pozz svima,
    fuckin' ponedeljak, moram da radim...
  • 24.11.2013 22:20
    Buka
    Sta da radimo mi na Bulevaru. Zahtevamo da policija zapleni autobuse gradskog saobracaja, koji drndaju po celu noc, a od kojih ne mogu da spavam.
  • Alexa

    24.11.2013 21:21
    prisutan
    Fascinantno koliko funkcionalna nepismenost (cak i korisnika interneta) nema granice. Covek bi pomislio da, kad je odredjena populacija u stanju da se informaticki opismeni, je u stanju i da usvoji neke postulate logickog zakljucivanja koje informaticka pismenost zahteva.

    Mali milion puta je receno, napomenuto, podvuceno, naglaseno, da nisu muzicari krivi za buku u centru grada. Jednako su krivi za buku posle 1 kao i vi sto koristite autobus da odete ujutru na posao, a autobus bucan pa mi ide na zivce, jer pazite, vi se vozite tim autobusom, pa ko ce drugi da bude kriv? Da nije slucajno GSP kriv sto im autobus tandrce? ma taman posla. To su gluposti...
    Ne slazem se ni sa ekipom koja proteruje iz centra i pati od toga da mora da izlazi u centru. Kvaka lezi u pritisku na vlasnike lokala. Cinjenica da im gosti ne dolaze do 12 stvarno nije problem stanara, oni imaju pravo da spavaju. to je problem muzicarima koji ako nemaju kome da sviraju nece biti placeni, i to je logicno. No, iako pripadam kategoriji muzicara, slazem se da to nije razlog za sviranje do 3 ujutru. Kao neko ko je to radio jedan deo zivota, mogu vam posvedociti da je to pasiji zivot i krvav 'lebac. lezes u 5 a moras da ustanes ko sav normalan svet jer u kafani neces zaraditi dovoljno para da mozes sledeci dan da prespavas. Idealna svirka bi bila od 8 do 11, 12 i fajront.
    Malo sam se rasplinuo, ali da jos jednom podvucem za funkcionalno nepismenu raju (ako vas razljuti kad procitate "funkcionalno nepismenu" verovatno se odnosi bas na vas) krivi su vlasnici lokala i korumpirana vlast na svim nivoima od spremacice do vrha. Nisu muzicari. Oni samo nemaju cime da uzvrate udarac. al ne zadugo nadam se.
  • suzana

    24.11.2013 17:32
    da li su na protestu bili i vlasnici lokala?
    ne razumem, zasto je policija oduzela bespravno instrumente muzicarima? nadalje ne razumem, ako je buka, pa tu je vlasnik lokala, on je zaduzen za to da stisava i upozori koliko je sati, ako se muzicari zasviraju, nadalje ako tamo ima stanara, ko je uopste dao dozvolu da tamo bude kafic?
    verujem da je to ozbiljan problem ako je cesto bucno, a ljudi zive, i zasto bi se neko selio odande? sve bi se uredilo da kafice izmeste i da se izda za tihu delatnost...kafici treba da budu u centru, ali tamo gde ne zive ljudi u stanu do kafica.
  • Toma

    24.11.2013 16:02
    taksisti u puškinovoj
    još kad bi taksistima u puškinovoj oduzeli automobile za onaj saobraćajni teror koji čine svakodnevno.

    Debilizam ove vlasti se između ostalog ogleda u tome što ne kažnjavaju kafedžije koji svakodnevno krše propis o radnom vremenu. Klasična priča srbistana gde se neki propis masovno ne poštuje i onda se svi prave ludi. Kao i sa tim taksistima.

    Da mi je vlasti, utero bi svu stoku u red za dva dana a od hrvata iznajmio Goli otok. Najurio bi vas ko bubašvabe, duše prodane što od 1988. uništiste i Državu, i Pokrajinu i Grad.

    I stavio bi petokraku na gradsku kuću.
  • femanon

    24.11.2013 13:16
    zasto ljudi
    Sve dok se budemo svadjali izmedju sebe, nikad nista necemo uraditi, ne vezano za ovaj protest vec za bilo koje pobunjenje koje treba da bude a vecina njih i kad ih licno dotakne ovako nesto samo se uvuku u svoju misiju rupicu i cute, a ovo st osu im oduzeli instrumente evo povraca mi se ! kakav je t ozakon ? sta sad moze policija na ulici da mi skine pantalone i odnese ih kuci jer eto nekom je smetalo da gleda crvenu boju.
    Inace ja stvarno ne znam sta ce vam stan u centru ako zelite da zivite u tisini idite na selo pa zivite u tisini ili u neki drugi kraj.
    Od samog pocetka kupovine vaseg stana , znali ste da ga kupujete u centru , mada su ih vecina dobili a nekima je i oduzeto.
    Ono sto je ustvari bitn oje da mladi bar se za nesto bune a vi ostali nista , pustate da vas drzava j*be svaki boziji dan i necete nista reci jer se plasite za sebe , zaboravili ste jednu stvar ... mi cinimo ovu drzavu a pustamo da nas svi sa strane j*bu kako hoce. i onda se neko pita zasto ja zelim da idem odavde ?
  • djoka marjanovic

    24.11.2013 10:12
    buka?
    da,volela bih da se izmeri buka i u nekim drugim delovima grada.Evo na pr. u Jovana Hranilovica od rane zore do kasno u noc piii-piii-piii-piii,buldozeri,bageri,mesalice,viljuskari.... I NEDELJOM !Vozovi.Kerovi.Krc-krc recikliranje plasticne ambalaze....Ja bih na pr. malo muzike volela da cujem umesto ovog.
  • 24.11.2013 09:12
    Ljudi moji, nije Laze Telečkog ulica kafića po kojoj je Novi Sad poznat.... Pre samo 10 godina tu nije postojao ni jedan jedini kafić! Bio je jedan, Dorian Grej... ništa njente.... Onda su počeli sa otvaranjem jedan po jedan a korumpirana gradska vlast koju mrzi bilo šta i da radi je to sve dozvolila. Jedino normalno rešenje je lepo pozatvarati te sve "klubove" pa nek otvaraju negde gde im je mesto. Možda im pustiti da rade preko dana.
    PS Ako se TO RUGLO proglasi za turističku zonu pored svega što NS ima da ponudi onda ću ja lično da se samozapalim ispred gradske kuće!
    PPS Od Novog Sada neko uporno želi da napravi Bangkok!
    PPPS Oduzimanje instrumenata je zaista jedna od najglupljih i najidiotskijih stvari koju je policija uradila, ali muzičari moji dragi (a i sam sam svirao 10tak godina po NS i okolini) ko vam je kriv kad ste niste organizovali na vreme, pa se lepo bendovi udruže, pa se registruju, pa su pravna lica, pa za svaku svirku se potpiše ugovor sa lokalom gde je lepo definisano i šta se svira i DO KAD se svira pa vam onda gazde ne mogu ništa (ovo pišem jer bože moj nas jadne muzičare gazde primoravaju da sviramo od 12 uveče do 3 ujutro)....... Svakako podrška sjajnom liku koji je organizator ovog protesta i jedan sjajan mladić!
  • laki

    23.11.2013 20:22
    vas 200 se okupilo u centru... znaci ima 200 muzicara koji sviraju u laze teleckog... lepo se dogovorite svi do jednoga, bez izuzetka, da su svirke od 22-01 i tacka... ako vam gazda zapreti da vise nikad necete svirati kod njega... ok gazda, ali ni ti neces naci vise nikog ko ce hteti da svira kod tebe posle 1, bas upravo zbog toga sto se lepo dogovorili... ali... istrajte u tome... nemojte da se nadju neki pametni...
  • Velja

    23.11.2013 19:12
    Ma dajte molim vas...
    Još jedan neuspeli pokušaj demokrata da doliju ulje na vatru...
  • 23.11.2013 18:37
    Pomozimo sami sebi
    Da li je izvodljivo da se pokrene akcija sakupljanja sredstava za kupovinu mobilnog aparata za merenje buke, koji bi bio dat na korišćenje inspekciji, uz obavezu da svakodnevno budu na terenu?
    Za sve one koji ne znaju, trenutno se buka meri u uslovima koji su idealni za vlasnike, tj najavljeni su i uvek u toku dana.
    Inače, apsurd je u tome što nas gradjane zakon obavezuje da posle 22h ne smemo u svom stanu slušati glasnu muziku ili ne daj Bože zakucati ekser, a svaku noć smo prinuđeni da od 22-03h trpimo buku i vibracije od ozvučenja koje bi komotno moglo da se koristi za ozbiljne koncerte na otvorenom. O repertoaru onoga što smo prinuđeni da slušamo neki drugi put, ali radi slikovitosti mogu da pomenem * ibarsku magistralu* pa ko razume shvatiće......
    Iskreno verujem da bi se novac vrlo brzo sakupio samo je potrebna zvanična inicijativa.
  • -

    23.11.2013 16:56
    -
    jel komponuje neko nesto od tih muzicara?
  • dule

    23.11.2013 16:41
    Ako ikad dočekamo da uđemo u EU videće ti isti muzičari gde i koji lokali će puštati glasnu muziku i to na periferiji grada,a ne u strogom centru grada pod prozor zaposlenih ljudi koji kod privatnika rade po ceo dan, moleći Boga da se bar čestito naspavaju noću. Ja niste ne bih zamerigla gradskoj vlasti sto je morala nesto preduzeti posle toliko pritužbi građana u okolini lokala.
  • Igor Mihaljević

    23.11.2013 16:34
    Obaveštenje zainteresovanima
    1.Ako želite da vas iko ozbiljno shvati i uvaži u online komunikaciji, potpišite vaše stavove imenom i prezimenom. Ovo, uostalom, nalaže i pristojnost.

    2.Muzičari vrlo dobro znaju za probleme ljudi kojima smeta buka i podržavamo ih. Ako treba, prvi ću izaći s njima na Trg, ali ne vidim da su ikada kvalitetno artikulisali svoje zahteve Gradu, a koje bih i ja potpisao. Ili čekate komšije, prijatelje, simpatizere, mene...da vam organizujemo skup ?

    3.Isključiva odgovornost za vaš nemiran san pada na Grad Novi Sad, koji ne samo da nije u stanju da uredi gde se i do kada svira glasno, već povodom otimačine i vašeg mira ćuti danima, a ugostitelje i bendove kažnjava selektivno. Sve zavisi ko gde ima partijske drugare ili rodbinske veze.

    4.Da li je iko toliko glup ili naivan da pomisli kako su muzičari ti koji odlučuju kada će i pod kojim uslovima svirati u lokalu ?

    5.Pretpostavimo da svim muzičarima oduzmu instrumente, šta mislite, da li bi grad bio tih posle 1h, ili bi narod divljao kao i do sada, a gazde lokala puštale glasnu muziku preko razglasa ?

    6.Policija jeste predložila meru trajnog oduzimanja, a ko mi ne veruje neka ode a YT, ima snimak s presa.

    7.Da li zaista mislite da je pravično oteti nekome životno ulaganje i sredstvo za rad zbog prekršajnog dela, pa sve i da su izvođači nagovorili vlasnike lokala kada će nastupati ? Da vas podsetim, Dinkić vam dođe 1.000 evra, Tadić 200.000 radnih mesta, a Vučić nekorupmiranu državu, zašto se protiv njih zajedno ne pobunimo, složićemo se da je to interes svih ?!

    Na koncu, neuređenost države i Grada nas je dovde dovela, a ne muzičari i stanari u zoni noćnog provoda.

    Još samo ovo: koliko društvo mora potonuti nisko pa da izgubimo elementarnu empatiju za nepravdu koja se drugima čini pred našim nosom ? Koliko smo pali kao ljudska bića kada sve što umemo reći je "ja, ja, ja, ja....", dok naši sugrađani trpe na pravdi boga ?

    Kako nas ne boli tuđa nesreća ?

    (organizatoru javnog časa muzike i etike nije oteta oprema, još, što ne znači da ne saoseća s žrtvama otimačine i građanima/kama koji nemaju mira noću)
  • 23.11.2013 16:27
    Industrijska zona
    bilo bi dobro sve vas preseliti tamo u onu pustaru u industrijsku zonu pa divljajte dok mozete....

    a posto krajisnicima ne trebaju miksete njih hapsite jer su oni all in one.
  • bob

    23.11.2013 16:06
    Razumem ocaj kad ne mozes dobiti posao, ali treba zadrzati dostojanstvo koje nosi ta diploma, boriti se, a ne jesti je i javno se blamirati..
  • zoiyx

    23.11.2013 16:04
    pravo na normalan zivot
    Zapravo bi trebalo oduzeti vlasnicima lokala pravo na izmajmljivanje dokle god zvucno ne izoluju prostor klubova tako da okolina moze zapravo normalno da zivi a ne ludi od muzike.
  • mackica na usijanom krovuyx

    23.11.2013 16:01
    pitam se pitam
    Pitam se samo gde su tu prava nas koji zivimo u okolini ulice Laze Teleckog, Mite Ruzica i Zmaj Jovinoj? Jel` mi to treba da budemo gradjani drugog reda bez prava na san i normalan zivot?
  • saska

    23.11.2013 15:32
    Da li vi mozete zamisliti da u Sloveniji već oko 22h nema nikog na ulici radnim danima a kamoli da se do jutarnjih sati buka pravi po lokalima. Ne mogu zamisliti kako (ne)spavaju ljudi u ulici Laze Telečkog.
  • Doca

    23.11.2013 14:07
    Koliko ih je bilo ?
    Jel mi to u ovom Gradu imamo samo 200 nezadovoljnih, uglavnom muzičara. Pa mi smo fantastični. Gde je slika sa tog ''velikog'' protesta ? 200 ljudi naspram hiljade onih koji samo žele mir u svojim domovima !
  • 23.11.2013 13:58
    Ovi sto su pojeli svoje diplome jesu li pojeli originale ili su ih prethodno fotokopirali pa demonstrativno pojeli fotokopije? U slucaju da su jeli fotokopije nisu nista drugo do obicni demagozi.
  • boris

    23.11.2013 13:47
    Ja ne znam da li muzičari koji su protestvovali na trgu rade noću a spavaju danju, ali da ih obavestim da 95% stanovništva RADI DANJU A SPAVA NOĆU...!! Pritom ima i male dece koja bi takođe da spavaju. Instrumenti će im biti vraćeni,a poznajem ljude koji zive u blizini Laze Telečkog ulice i verujte mi da bi se oni rado odselili ALI NEĆE NIKO DA KUPI STAN UPRAVO ZBOG BUKE!!!!
  • 23.11.2013 13:36
    @Zli

    To sto ti mislis da je Paradiso bio van stambenih zgrada rado cu te udomiti jednu noc kod mene pa da vidis kako je daleko unc anc
  • Marko

    23.11.2013 13:20
    Anonimusima i ostalim Internet junacima
    Vidim da i dalje nije svima jasno u čemu je poenta protesta. Sviram sa Igorom Mihaljevicem u bendu, pa želim u isto vreme da objasnim nešto i ovima što ga prozivaju imenom i prezimenom, a pri tom ostavljaju komentare inkognito i smeju se broju ljudi okupljenih sinoć na Trgu. Biću kratak - okupite vi 200-300 ljudi koji će vas podržati kad vas stigne nepravda u ovoj polu-državi, a stićiće vas ukoliko niste kriminalac, narko-diler, navijač ili jednom rečju - ološ. Što se tiče svirki, buke i ostalog - mi sviramo u lokalima po centru gde su gazde ozbiljno shvatile problem i gde svirke traju od 22-01h, u minut. Kao što neko reče u komentarima, nismo mi koji sviramo ti koji određuju kad svirka počinje i završava, već te gazda lokala bukvalno tera da čekaš 23.30 da bi počeo i očekuje da traje do 02.30! Ponavljam, to je do skoro bila praksa. Pri tom, svirke i jesu način da zaradimo neke pare, ali su cifre za koje to radimo - smešne! Ja svaki put nosim opremu u vrednosti od skoro 5.000 EUR, koju sam kupovao godinama, štedeo na drugim stvarima i odricao se kako bih je sebi priuštio! Oduzeti opremu koja je nečije PRIVATNO VLASNIŠTVO je idiotizam, a usudio bih se reći, u većini civilizovanog sveta i krivično delo! Država i grad su našli da šilje onu stvar na onima koji nemaju ledja i nisu stranački smradovi, a pri tom su i pošteno zaradili te instrumente. Hajde da prvo oduzmemo vile, zemlju,automobile i slobodu silnim "privrednicima" koji su opljačkali (i dalje pljačkaju) ovaj narod, političarima koji se nakradu kako sednu u fotelju, popovima koji seksualno opšte sa decom i žive u luksuzu, ološu oružje. Rečju, hajde da primenjujemo zakone bez negativne selekcije! Rasplinuo sam se, ali poenta je - hoćete red u lokalima ? - Utvrdite tačno radno vreme i dozvoljeni nivo buke i kažnjavajte gazde koje se ne pridržavaju toga! Nisu muzičari krivi !!!
  • 23.11.2013 11:34
    smisao
    Čitam ove komentare i vidim da niko ne poznaje materiju. Policija je privremeno oduzela instrumente jer na drugi način nije mogla da uspostavi narušeni javni red i mir, odnosno da utiša buku. Koliko vidim iz saopštenja policije, svi su predhodno više puta upozoravani da smanje buku. Policija nema zakonsko ovlašćenje da trajno oduzme predmete, to može samo sud.
  • 23.11.2013 09:31
    Promašena tema
    Većina ne vidi pravi problem u postupku oduzimanja instrumenata - oduzeta je imovina tih ljudi. Po tom pravilu ako ovaj postupak prodje bez posledica po vlast možete očekivati da vam recimo policija dodje u stan i oduzme TV jer je glasan, a uz put i muzičku liniju... Aktuelni problem je što policija napravi ovakvu akciju jako retko. Da svaki put napravi akciju i napiše kazne - svima koji krše zakon - vrlo brzo bi se doveli u red.
  • Tolerancija

    23.11.2013 09:03
    Imajte malo milosti prema gradjanima koji zive u blizini lokala. Nije lako svaku noc trpiti muziku do ranih jutarnjih casova.
  • salajcanka

    23.11.2013 09:02
    mogu li ja da priupitam nekog.....
    zasto mi na salajci nemamo sna od laveza silnih keretina(bas tako, jos je I blago receno) em ,onih koji kao stampedo jure ulicama I laju kao ludi, em ovi domaci koji se uzbude od divljaka?? ovde u svakoj kuci u proseku zive po dva psa, tako da je pseci orkestar 24 sata aktivan!na poziv komunalaca, odgovaraju da nemaju nikakvo orudje da sprece taj lavez ni po zgradama ni po kucama! pitam se da li je moguce da u civilizovanom svetu, postoje ljudi koji maltretiraju neduzne danonocno a pri tom niko od nadleznih nema resenje. jedino da se vlasnicima oduzimaju psi hahahhahaaa, koji niti su vakcinisani niti cipovani, jer bezzakonje vlada na svim nivoima!a da laju , laju bez prestanka!!!!
  • Venja

    23.11.2013 08:51
    Nije u redu
    Imao sam nedavno svirke sa bendom u jednom od lokala u Laze Telečkog. I sad, zamišljam situaciju kako upada policija i oduzima mi gitaru i pojačalo za koje sam štedio godinama, jedino u životu što još imam. Ok je da prekinu svirku, da napišu prijavu gazdi lokala, ali da oduzimaju instrumente, pa to je van svake pameti i boli normalnog čovjeka.
    Novim Sadom hodaju huligani sa kapuljačama i šipkama, dileri i makroi maze svoje utoke ispijajući koktele u zamračenim separeima, trgovina ljudima i prostitucija su u zamahu... i nikom ništa.
  • BSBS

    23.11.2013 08:37
    ljudi smo
    Meni je u ovoj prici jako zao ljudi koji imaju stanove u blizini tih lokala. LJudi ni krivi ni duzni moraju da trpe buku po celu noc. Tome mora da se stane na put.
  • LOL

    23.11.2013 08:36
    starosedeoci mars iz centra?
    Koliko covek treba da bude glup i bezobrazan da pomisli da je problem u ovoj prici konstantna zalba ljudi na buku u centru grada a ne bahatost vlasnika lokala.Po vasoj logici ne bi bilo normalnije da se mozda lokali zvucno izoluju i da se svirke zavrse u ponoc nego bi bilo logicnije da ljudi koji tamo zive od vajkada prodaju stanove i odsele se?Zbogom pameti!Policija mozda nije trebala da zapleni instrumente muzicarima jer su oni samo "radnici" nego bi bilo nekako normalnije da su napravili raciju, kaznili gazdu i lepo zatvorili lokal na ne odredjeno zbog krsenja zakona.Mada ni ovo nije losa varijanta jer su stanovnici centra dobili dan dva mira i koji sat nocnog sna vise.
  • Zverko

    23.11.2013 08:35
    Igore igore
    Pamteni Igore jasno je to da ti zaradjujes od muzike i to je u redu ali ti otezavas onim ljudima koji rade preko dana jer ne mogu da spavaju od tvoje muzike. Imaj malo razumevanja...
  • Titan

    23.11.2013 08:32
    red
    Lokale izmestiti van centra i udaljeno od naseljenih zona kao sto je to uredjeno u razvijenim zemljama. Onda svirajte po celu noc i nikom necete smetati a ovako mora da se postuje neki red.
  • ZoranNS

    23.11.2013 08:25
    Svako ima pravo na svoj mir
    Svako ima pravo na svoj mir, što nije sporno, ali da se ovo društvo obračunava samo sa onim nezaštićenima, udaraju ne po kafedžijama nego po muzičarima, udara društvo po onima koji usled nezaposlenosti prodaju i preprodaju da bi živeli, ne udara po besnima u džipovima, ne udara po onima koji su uzurpirali pola grada gradeći bez dozvole, nasuprot naivnima i "glupavima", jel poštuju ovo društvo. Zaključak, muzičari nisu u pravu što daju podršku buci posle pola noći, ali su u pravu da društvo ne udara tamo gde treba, po kafedžijama, oni podmazuju.
  • CoopPrix

    23.11.2013 08:25
    zakon
    A mukice bas su ugrozeni. Sta sve ljudim nece pasti na pamet, postujte zakon pa vam se nece oduzimati instrumenti.
  • 23.11.2013 08:24
    Resenje
    Nek jededu g...
  • Šemsa

    23.11.2013 08:10
    Je l' im toliko teško da ispoštuju tu jedni odluku Grada
  • Neko u prolazu

    23.11.2013 08:09
    predlazem
    ...da se oduzme auto za svako prekoracenje brzine.

    Ljudi, tako oprecnim stavovima i inaćenjem, problem nece biti resen. Ovo je samo "zamazivanje očiju" kako bi stanje i dalje moglo da ostane kakvo jeste,a oni koji bi trebali da odgovaraju, ovako nece odgovarati.

    Da li neko pita ljude kojima su oduzeti instrumenti od cega zive sada?
  • zbunjena zebrica

    23.11.2013 08:00
    u cemu je problem? nisu im zabranili da se bave svojom delatnoscu, radno vreme treba da se postuje, uostalom tako je svugde u svetu
  • zli

    23.11.2013 07:53
    ovo je rezultat kasne reakcije ,da su odmah reagovali kad je sve počelo pre par godina kad je prvi počeo da pravi buku posle 1h svega ovog ne bi bilo.nego su pustili jednog, pa su mu se pridružili drugi.što se tiče izlaženja posle 12h, toga je bilo i ranije. pa paradizo je počeo da radi tek od jedan ,ali je bio van svih stambenih zgrada! prvo ih puste da rade šta hoće pa zatim im zabranjuju!
  • MrMot

    23.11.2013 07:28
    Sta reci.....................
    Muzicari opasniji od navijaca.
  • @ prvi anonimus

    22.11.2013 23:01
    tacno
    je druze.....NS je postao jedna seljana, ona krvava....
  • no no

    22.11.2013 22:14
    Baš je bio veliki odziv građana ;-) Tu,prevashodno treba kazniti gazde lokala,jer oni određuju kad će se svirati i ne poštuju odluke.
  • TAKO

    22.11.2013 22:07
    E lepo, vidite da je trg pravo mesto za svirku
  • Dejan

    22.11.2013 22:04
    Lokale treba izolovati i rešen problem. Kada buka ne smeta nikome, mogu da rade i do pet ujutru. Ulica Laze Telečkog ne treba da bude u rezidencijalnoj zoni, ljudi koji su tamo treba da prodaju stanove zainteresovanima koji bi od njih napravili poslovne prostore ili nešto slično. Nije rešenje da svi legnu na spavanje odmah posle drugog dnevnika, kao što nije rešenje ni da oni koji žele da bekrijaju pilaju živce onima koji žele miran san. Da li je zaista zvučna izolacija nešto što je u domenu misaone imenice? Uzgred, nije mi jasno ni zašto muzika u tim klubovima mora da bude napanjena do praga bola?! To nije ni zdravo. Ne podržavam plenidbu instrumenata muzičarima. I sam volim da izlazim i priznajem da bih se smorio da u jedan sat moram kući, ali shvatam da nije u redu da moj provod ide na nerve svima u krugu od dva kilometra.
  • razum

    22.11.2013 21:26
    svi su tu pomalo zabrljali...
    Policija prekardašila time što je muzičarima oduzimala instrumente. Kafedžije više nego prekardašile time što koncerti počinju u ponoć a završavaju se u 03 noću. Gradjani centra kojima smeta buka neka se odsele. I sam sam to uradio, kada je počelo da me jedi i kada sam hteo da zasnujem porodicu. Kada sam bio mlad nije mi smetalo. Centar grada treba da živi noću jer nismo u Avganistanu li Severnoj Koreji.
    Maknite se, stariji sugradjani iz centra, u neki drugi kraj grada, iznenadićete se koliko je život konforniji i lepši nego u centru. Muzičari bi trebalo da iskoriste priliku kada su na okupu da se organizuju i da zatraže od ugostitelja da koncerti završavaju najkasnije do ponoći i vikendom do 01h jer to i njima godi, ovo je postalo iživljavanje kafedžija kojima je jedino u cilju da im gosti što duže cevče piće.
  • Aleksandar

    22.11.2013 21:26
    @Anonimus - Selendare
    Blago tebi kada misliš da je odlika građanstva divljati celu noć ispod nečijih prozora, povraćati i mokriti bilo gde i osećati prezir prema ostalim sugrađanima koji su možda došli u taj grad sa sela. Žao mi je što moram da delim kiseonik sa tobom.
  • `semtex

    22.11.2013 20:43
    fudbal i kafane
    Ukinuti fudbal i kafane i da se radi nesto u ovoj drzavi!
  • 22.11.2013 20:31
    ''neispavan radni narod Novog Sada''
    Muzicari ne rade jel? Nego uzivaju, ne rade do ujutru, ne gledaju pijane budale, ne trpe svacija sr**a da bi zaradili pare. I ne vole da spavaju nocu nego danju. Bas im je lepo. Kako ne shvatate da muzicari ne uticu na vreme kada ce da se svira, ne moze niko gazdi lokala da kaze e ja sam dosao sviram od 21-00 i cao ko te ****. Sviraju dokle moraju i kad moraju inace nece nigde ni raditi.
  • 22.11.2013 20:25
    uzas
    A sta muzicari sami odlucuju da ce da se svira do tri ujutru? Daj nemojte lupati, i oni bi sigurno hteli da se svirka zavrsi do ponoci, zar mislite da svi uzivaju da sviraju do tri ujutru? Sve odlucuju gazde lokala, oni su za sve krivi i njih treba novcano kazniti a ne otimati ljudima njihove instrumente od kojih zaradjuju za hleb. Neki su sigurno taj instrument jedva i kupili.
  • Mile

    22.11.2013 20:25
    merenje !!!! merenje!!!!!
    Vreme je vec jednom da se radi na ozbiljnom merenju buke,brojanju gostiju po lokalima i tako dalje.Sve ove radnje se rade u normalnim zemljama.Dozvoljeno je toliko db. buke pa probaj da prekoracis, kazna je do 5000e ili pusto vise lica u objekat od dozvoljenog sledi trajno ztvaranje.Ovo kod nas je prevrsilo svaku meru,male kazne i sve ne doreceno naravno da se posegne za merama koje su ne popularne ali sta je tuje POSTUJTE DRUGE DA BI BILI POSTOVANI dok se zakon ne osvrne detaljnije na ovaj problem drustva.
  • Ljosa

    22.11.2013 20:17
    Bas su ga podrzali! Hahahahahaha
  • 22.11.2013 19:40
    A, ti si muzicar?
    Ma nisam, ustvari jesam...
  • 22.11.2013 19:21
    Inicijator protesta Igor Mihaljević rekao je da je cilj protesta da natera vlast da muzičarima vrate otete instrumente. "Svi mi znamo da je u našem društvu najmanji problem buka posle ponoći"
    ==========

    Igore Mihaljevicu, buka jeste najmanji problem drustva, ali samo onog dela drustva koji nije direktno izlozen buci. Za ljude kojima su odmah ispod stanova lokali koji stvaraju celunocnu nesnosnu buku ona je trenutno najveci problem. Kada ti svako vece do ranog jutra ispod prozora tresti muzika i cuje se neandertalsko urlikanje pijanih majmuna svi ostali problemi deluju kao mala maca u poredjenju sa problemom buke.

    Problem je Igore Mihaljevicu sto ti na buci zaradjujes i sve dok je buke tebi i slicni tebima je super. Kada bi Igore Mihaljevicu svoj lokal zatvorio u jedan posle ponoci ti na kraju meseca ne bi imao od cega kiriju da platis poa zato terorises sav normalan svet oko sebe. Probaj da pocnes sa svirkom nekoliko sati ranije pa ces je zavrsiti do jedan posle ponoci, ali u ovom devijantnom drustvu kakvo je srpsko, narod je navikao da tek oko jedan posle ponoci izlazi u provod. I kada zavrse sa provodom oni mogu mirno da spavaju jer je vec uveliko svanulo i sva buka ovog tipa je vec prestala. Napolju se u to vreme samo cuju autobusi gradskog saobracajnog kako razvoze od buke neispavan radni narod Novog Sada Igore Mihaljevicu. Imam osecaj da bi vecina mladih daleko lakse prihvatila eventualno ukidanje belog Sengena, uvodjenje ekonomskih sankcija, bombardovanje, nego sto bi mogli da prihvate da je fajtont u jedan posle ponoci.
  • 22.11.2013 18:56
    Selendare
    NS postaje jedno veliko selo jer seljaci nasledili stan pa misle da je sad to njihova avlija.. ee nece biti!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna